eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-21 18:12:59
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 18:25:21 +0200, Slavekk napisał(a):

    > No właśnie. Napisali co innego a ty czytasz i nie rozumiesz.
    > Bywa

    To chyba ty nie rozumiesz, albo przynajmniej udajesz, że nie rozumiesz.
    Bank bezpodstawnie zablokował klientowi środki, które klient mu
    powierzył!
    Jeśli problem z autoryzacją powstał gdzieś na linii:
    sprzedawca-pośrednik-bank, to niech oni sami to sobie miedzy sobą
    wyjaśniają, a klienta to nie powinno nic obchodzić!
    Czy gdybyś przyszedł do banku wypłacić grubszą kasę i usłyszał, że z
    powodu awarii komputerów ani grosza nie dostaniesz przez co najmniej
    najbliższy tydzień, to też byś powiedział, że wszystko jest OK i zgodne
    z przepisami?
    A sytuacja byłaby bardzo podobna, bo twoje środki jak najbardziej też
    byłyby na koncie, a tylko "nie były dostępne".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1