    From: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] - Procedury i podwojne standardy
    Date: Thu, 11 Dec 2008 21:08:49 +0000 (UTC)

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):

    > Może jeszcze raz ty przeczytaj, ze zrozumieniem i ze szczególnym
    > uwzględnieniem pytania, co się stosuje zamiast poświadczenia za zgodność z
    > prawem miejscowym przez polskiego konsula.

    Mimo ze uwaga nie do mnie skierowana, to i ja sie doksztalcilem ale wiem
    teraz tylko tyle, ze polski konsul nie musi poswiadczac amerykanskich
    dokumentow.

    Nadal natomiast nie wiem, dlaczego BRE zyczy sobie "apostille" na polskim
    dokumencie, podpisywanym przez klienta, ktorego wzor podpisu ma w swojej
    database od pieciu lat. I od ktorego jest w stanie zaakceptowac podpis bez
    poswiadczen, kiedy chce mu wcisnac produkt.

    Na razie jestem ca. $60 do tylu (cztery poswiadczenia notarialne - zgodnie z
    pierwotnymi wymogami BRE, przesylka do Polski i trzy rozmowy z mLinia). Jak
    na "maksimum korzysci i wygode" (slogan mBanku) to troche duzo.