eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 09:17:00
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Torran" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Juz tak mam. W temacie chcialem zaznaczyc jak klienta w mBanku traktuja i
    >> ze NIE uwzgledniaja w ogole preferencji w stosunku do lepszych klientow -
    >> tak wynikalo z rozmowy na mLinii.
    >
    > To co w ogole robisz w mBanku ? Nie mozesz sie przeniesc do CitiGold albo
    > jakiegos private banking ? Od biedy Aquarius w Multi. mBank to nie jest
    > raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie uwazasz sie za
    > lepszego klienta :)
    >
    >

    Jak juz napisalem, posiadam w innym banku konto na preferencjach. Z
    odpowiedzi innej osobie:
    "Prawdopodobnie wiec z mBanku wszystko wycofam a konta nie zamkne. Bylo to
    praktycznie pierwsze konto z dostepem do internetu na niezlych warunkach i
    mozliwosciach. Tak wiec jak jakies pieniadze wplywaja to wlasnie tam. No i
    konto jest w urzedach podane. Tak wiec byloby sporo zachodu ze zmienianiem
    wszystkiego."


    Ale i tak kolejny raz zaznaczam. Tu nie chodzi o mnie a o podejscie banku do
    lepszych klientow. Taka informacja dla grupowiczow by nie wymagac za duzo od
    mBanku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1