eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 10:01:41
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:qgnci9ofm6aq$.dlg@onet.pl...
    > Dnia 30 sie o godzinie 11:16, na pl.biznes.banki, K.K. napisał(a):
    >> 19. Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w
    >> mBanku na podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji
    >> krajowych i zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat,
    >> prowizji i odsetek wynikających z używania karty,
    > Czy tutaj nie chodzi o rachunek powiązany?

    W regulaminie tylko raz użyto tego zwrotu "powiązanie" i ten jedyny raz
    wyraźnie wskzuje na rachunek, a z definicji rachunek to -
    "Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w mBanku na
    podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji krajowych i
    zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat, prowizji i odsetek
    wynikających z używania karty"
    a więc nie chodzi tu o eKONTO, które też zostało wymienione w definicjach
    jako zupełnie inny rachunek -
    "rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy - prowadzony w mBanku rachunek
    bankowy, służący do przechowywania środków pieniężnych oraz
    przeprowadzania rozliczeń"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1