eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 10:34:43
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:

    > W tym ze zwykly pracownik stacji benzynowej bezprawnie wszedl w posiadanie
    > wszystkich danych KK. Numer karty z kopii faktury, date waznosci z

    Kazdy sprzedawca wchodzi w posiadanie tych danych w czasie transakcji.
    Nawet jak ich nie spisze od razu, to moze to zrobic po twoim wyjsciu,
    jesli nie ma sklerozy. Ze juz nie mowie o czasach kwitow z zelazek.

    Nie popadajmy w przesadna paranoje.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1