eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 10:03:55
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3kbk$iv0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jest raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie uwazasz
    > sie za lepszego klienta :)

    Przecież napisał że:
    > Upewnilem sie mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na
    > koncie posiada xxx zl.

    czyli maksymalnie 999zł
    Ta kwota rzeczywiście nie mogła powalić pani niedysponentki na kolana.
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1