eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 09:33:57
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    wk napisał(a):
    > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    > I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    > "polowicznie".
    > Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    > wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    > przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.
    >

    I teraz, gdy klienci bankowi zwrócili na to uwagę, zanosi się, że
    będziesz musiał pewnie zapłacić tą opłatę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1