eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 09:16:37
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ed3kdi$kge$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > In news:44f54cda$1@news.home.net.pl, *K.K.* wrote:
    >> Wpłaty (zwroty dokonane przez sprzedawcę) i wypłaty to obroty kartą,
    >> ale chyba nie spłaty, które nie są kierowane na kartę, lecz ustawowo i
    >> regulaminowo na rachunek kredytowy doczepiony do karty.
    > Tyle ze karta mbanku nie ma rachunku kredytowego doczepionego do niej
    > :)

    Musi mieć i ma, bo tak stanowi prawo. Nie podaje jego numeru, ale mBank
    tego rachunku przyznaje się w swoim regulaminie KK
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html#1
    W definicjach
    19. Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w mBanku
    na podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji krajowych i
    zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat, prowizji i odsetek
    wynikających z używania karty,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1