eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 10:14:26
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:ed3lr3$kfj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
    >> (spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
    >> faktury!
    >> Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    >> Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    >> prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).
    >
    > Ale w czym jest problem, bo nie chwytam?

    W tym ze zwykly pracownik stacji benzynowej bezprawnie wszedl w posiadanie
    wszystkich danych KK. Numer karty z kopii faktury, date waznosci z
    podpisanego slipa i moje imie i nazwisko rowniez z faktury. I proceder ten
    kwitl od dluzszego czasu, bo za kazdym razem ospisywali numer karty, ktory
    potem sie drukowal na fakturze.
    Wiem ze mBank zawiadomil w tej sprawie accquiera i Policje.

    pozdrawiam, wk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1