eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 09:27:41
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
    > (spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
    > faktury!
    > Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    > Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    > prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).

    Ale w czym jest problem, bo nie chwytam?

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1