    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank i radio Maryja
    Date: Sat, 27 Feb 2010 18:13:32 +0100

    "p47" hma3ur$q9a$...@n...news.neostrada.pl

    > (i to mimo, ze masz żółte papiery).

    Jeśli ktoś ma dowód osobisty -- podać można numer, serię, miejsce i datę
    wydania tegoż dokumentu. Znasz numer, serię, miejsce wydania, datę wydania,
    powód itd. tych moich dokumentów? Podaj, jeśli znasz. :) Postaw jakiś skan
    -- może (może? -- na pewno, skoro tak pewnie piszesz) gdzieś ci wpadły
    w ręce te dokumenty i masz ksero.

    Do reszty trudno odnosić się, bo przypomina logikę podopiecznego
    Ozorowskiego, Jerzego Kopani -- spójność od śniadania do obiadu
    i od obiadu do kolacji z jednoczesną niespójnością od śniadania
    do kolacji. :)

    Nawet nazwiska nie widzę. :)
    Jakbym miał sądzić się z każdym, kto mnie oszuka, chyba bym zamieszkał w sądzie. :)
    W tym kraju nie oszust budzi zdumienie, lecz uczciwy. :)
    (i jest to efekt wychowawczy nauki Jana Pawła II -- to ten człowiek
    odpowiadał za kształcenie sumień Polaków w wolnej Polsce XX wieku)

    -=-

    Jedyna rada na oszusta Rydzyka to niepłacenie mu -- i ja od dawna mu nie płacę. :)
    Reszta w rękach Boga. :) Na ulicach Rydzyk jest nienawidzony przez ludzi. Czasami
    mam dość słuchania tego, co ludzie o nim do mnie mówią i pytam -- dlaczego po prostu
    nie zaprzestaniecie płacenia temu oszustowi? :)

    Prawomocnie orzeczono, że ,,działalność charytatywna'' stoi w sprzeczności z nauką
    rzymskokatolicką -- orzeczono na przykład w dziełach Klemensa z Aleksandrii, a te
    dzieła są traktowane przez Kościół rzymskokatolicki na równi z Pismem Świętym, co
    orzeczono ;) prawomocnie na przykład w czasie Soboru Watykańskiego II, o czym można
    przeczytać w Katechizmie tegoż Kościoła. :)

    Dla tego Kościoła jego własne werdykty są nieprawomocne?

    Dla ,,szukających prawdy'' -- Rydzyk (czy inny Owsiak) zbiera i decyduje o tym,
    komu dać, a kogo skazać na głodową śmierć. :) Jeśli zbudujemy prawo nakazujące
    dawanie na przykład każdemu, kto ukończył 60 roku życia, decyzja (co tego, komu
    dać) spocznie jedynie w gestii Boga, pomijając możliwość podrobienia dokumentu
    stwierdzającego wiek, nie zaś w gestii człowieka. Bóg jest nieomylny, człowiek
    (Rydzyk czy Owsiak) jest omylny, ulega słabościom (nienawiści, zawiści,
    przewidzeniom)
    dlatego prawo (jednakowe dla każdego człowieka) ma sens, zaś zbieranie, celem którego
    jest rozdawanie -- nie ma sensu. :)

    Albo raczej takie zbieranie ma sens inny -- czyni Rydzyka bogatym, zaś społeczeństwo
    (które mu płaci i które od niego bierze) czyni biednym, co widać aż nazbyt wyraźnie
    na
    przykładzie Polaków. Swoje pieniądze wydajemy rozważnie, powoli, ale cudzymi
    szastamy.
    Na swoje cele wydajemy rozsądnie, rozważnie, kupując to, czego potrzebujemy, ale
    innym
    ludziom kupujemy niekoniecznie to, czego oni potrzebują. :) Stąd prosty wniosek --
    należy
    dążyć nie do tego, aby zbieracze opiekowali się rozdawaczami, ale aby każdy decydował
    o sobie. :)

    I Rydzyk to wie (nawet kiedyś głośno o tym mówił na antenie swego radia) i inni
    polscy duchowni. :)

    Ja (w przeciwnieństwie do Rydzyka) nie boję się sądów i mogę przed sądem bronić mojej
    tezy, iż Rydzyk jest oszustem. :) Nie kryję się za plecami innych ludzi, nie uciekam
    przed sprawiedliwością i nie posługuję się kłamstwem. :)

    Ja (w przeciwnieństwie do mego interlokutora -- p47) podaję swoje nazwisko, a także
    swoje współrzędne geograficzne. :)

    Bóg (o czym uczą księża) nadzoruje ;) życie na Ziemi i w razie potrzeby dokonuje
    interwencji.
    Według papieża, Benedykta XVI obecny kryzys gospodarczy jest efektem kryzysu
    moralnego i jest
    własnie odpowiedzią Boga -- nie jest karą, lecz szansą daną nowym ludziom. :)

    Przypomnę też, że Chrystus nie zbierał, aby rozdawać. :) Nawet nie
    chciał zabierać głosu na temat podziału spadku pomiędzy braćmi. :)
    Zobaczcie, czy życie Rydzyka przypomina życie Chrystusa, czy nie -- z uwzględnianiem
    postępu technicznego rzecz jasna. :) Nie oczekuję od Rydzyka jeżdżenia osłem. :)

    Wsłuchajcie się w wypowiedzi Rydzyka i w wypowiedzi Bendykta XVI. :)

    Zastanówcie się nad tym, kto dla Was jest autorytetem większym -- papież czy Rydzyk,
    Chrystus czy Rydzyk... Zastanówcie się nad tym, co powinno Wami rządzić -- Rozum
    czy przewidzenia i omamy oraz ,,głosy wewnętrzne'' i strach. :)

    Ja powołuję się na dzieła Klemensa z Aleksandrii. Tenże Klemens wyraźnie pisze
    o tym, że człowiek nie powinien zastępować Boga w dziele rozdawania, :) że nie
    należy brać (a nawet zarabiać!) po to, aby rozdawać wedle swego widzimisia. :)
    Ta nauka jest uznana przez Kościół rzymskokatolicki (żeby było jasne -- to ten
    Kościół, do którego należy zdecydowana większość Polaków -- w tym i Rydzyk; to
    nie jest żaden Kościół protestancki (by było jasne -- nie jestem przeciwnikiem
    protestantów a na religii uczono mnie, że każdy Kościół jest równie dobry) czy
    samozwańczy lub alternatywny do tego Kościoła, który Polacy znają na co dzień,
    chociażby z audycji Rydzyka) i jest [Tradycja, czyli i wspominana tu spuścizna
    Klemensa z Aleksandrii] traktowana przez tenże Kościół na równi z Pismem Świętym.

    Ponoć protestanci nie uznają tej nauki -- ponoć, ale Rydzyk to nie protestant. :)

    Jeśli więc Rydzyk zaprzecza sam sobie -- ja mam nierówno pod sufitem czy on? :)

    -=-

    Innym znanym oszustwem jest sprawa stoczni. Znana, więc trudno coś do niej dodać. :)

    -=-

    Jak już wspomniałem, Caritas zbierał[a] na górnicze rodziny, ale nie wszystko :)
    oddał[a] tym rodzinom. Sam telewizja wpłaciła na konto Caritas dwa razy więcej,
    niż Caritas oddał[a] tymże rodzinom.

    Łazewskiego widziałem nocą na terenie sanktuarium w Studzienicznej, na początku
    lata ubiegłego roku -- był w asyście kilku młodych dziewcząt, które przywiózł
    tam samochodem. :)

    Wiem -- tej nocy miałem być w innym miejscu, ale ja jestem mobilny, a poza tym
    w tym innym miejscu nie byłem dlatego właśnie, że tak zarządził Kościół. :)
    A skoro już nie dane mi było być wtedy tam, gdzie miałem być, skontrolowałem
    Łazewskiwgo tam, gdzie miało mnie nie być. :)

    -=-

    A Wy wszyscy -- decydujcie o tym, czy dawać Łazeskiemu i Rydzykowi, czy
    może jednak bezpośrednio swoim dzieciom, swoim żonom, swoim sąsiadom,
    swoim pracownikom, swoim wnukom, swoim rodzicom... Pismo Święte opisuje
    człowieka, który przemierza świat, aby gdzieś na innym krańcu tego świata
    nakarmić głodnego bliźniego, choć tuż obok siebie miał głodnych. :)

    Ja jestem wychowankiem tego Kościoła. :) Ja miałem zażywać (Łazewski mówi,
    że nadal mam, ale nie chcę? -- ja jestem Elfem, nie śmieciem, panie Łazewski;
    ja z waszych śmietników nie będę czerpał) dóbr i pławić się w rozkoszy niczym
    Rydzyk czy Łazewski. :) Ale ja wybrałem świat Prawdy -- świat Boga. :) Nie mam
    nadmiaru szmalu? Mam za to czystość sumienia i spokój. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'