-
Data: 2015-05-14 22:37:25
Temat: Re: mbank - pożegnanie
Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 13 May 2015 10:59:06 +0200, Agnieszka napisał(a):
>>> -> Historia + wklepanie 3 liter to jest za długo? To chyba tylko
>>> telepatyczne odczytywanie myśli usera zostaje...
>>
>> Tak, a w efekcie przy wykonywaniu w ten sposób przelewu na swoje własne
>> konto, muszę ten przelew zatwierdzać kodem SMS, chociaż ten sam przelew
>> jest u mnie przelewem zdefiniowanym i gdy jest wykonywany jako taki, to
>> normalnie nie wymaga zatwierdzania kodem SMS.
>
> Zawsze możesz zacząć wpisywać odbiorcę przy wykorzystaniu opcji Przelew->Do
> osoby lub firmy.
Właśnie w ten sposób robiłem i efekt był taki, jak opisałem.
> W zależności od statusu wyskoczy Ci kontakt z książki lub z
> historii, przelewu do kontaktu z książki nie będziesz musiał niczym
> potwierdzać.
Owszem, w tej chwili faktycznie tak jest, ale kiedyś gdy wykonywałem
przelew korzystając z wyszukiwania kontrahenta, to chociaż miałem
przelew zdefiniowany na ten sam rachunek, to jednak wyświetliła mi się
wówczas tylko jedna pozycja (z historii) i przelew musiałem zatwierdzać
SMS-em.
> Zresztą jak tak czytam ten wątek, to w coraz większe osłupienie
> wpadam. Wykonuję setki opercji i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby brak
> smsa/konieczność smsa mnie zaskoczyła.
I to stanowi wytłumaczenie różnicy w naszych doświadczeniach. Ty już
nauczyłaś się korzystać z tego nowego interfejsu, a inni użytkownicy (w
tym także ja) dopiero się go uczą i dlatego uzyskują inne efekty niż Ty.
> Zaczynam podejrzewać, że ludzie specjalnie generują błędy, żeby
> móc ponarzekać na nowy system. Na zasadzie "o zobaczcie, nawet taki błąd
> można popełnić, jak się człowiek bardzo nad tym napracuje"...
A jaki mielibyśmy w tym interes?
Gdyby nowy system był przyjazny oraz intuicyjny, to nikt by na niego nie
narzekał, tylko wszyscy po prostu by z niego korzystali.
Jeśli generujemy błędy na które Ty nigdy nie natrafiłaś, to nie dlatego
że uwielbiamy tracić czas na szukanie błędów w systemie, tylko dlatego,
że w tym przeładowanym bajerami interfejsie poszukujemy sposobów na
wykonanie pożądanych przez nas operacji, ale niestety uzyskany efekt
jest często odmienny od oczekiwanego.
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.15 23:03 Chris94
- 14.05.15 23:16 Chris94
- 15.05.15 00:19 MarcinF
- 15.05.15 00:26 MarcinF
- 15.05.15 11:14 stejaz
- 15.05.15 11:18 Piotr Gałka
- 15.05.15 11:47 Agnieszka
- 15.05.15 12:13 Agnieszka
- 15.05.15 16:19 Piotr Gałka
- 15.05.15 16:31 Agnieszka
- 15.05.15 18:31 Piotr Gałka
- 18.05.15 16:53 J.F.
- 19.05.15 08:30 Piotr Gałka
- 19.05.15 10:36 Agnieszka
- 19.05.15 10:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego