  • Data: 2015-05-14 22:37:25
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 May 2015 10:59:06 +0200, Agnieszka napisał(a):

    > Zawsze możesz zacząć wpisywać odbiorcę przy wykorzystaniu opcji Przelew->Do
    > osoby lub firmy.

    Właśnie w ten sposób robiłem i efekt był taki, jak opisałem.

    > W zależności od statusu wyskoczy Ci kontakt z książki lub z
    > historii, przelewu do kontaktu z książki nie będziesz musiał niczym
    > potwierdzać.

    Owszem, w tej chwili faktycznie tak jest, ale kiedyś gdy wykonywałem
    przelew korzystając z wyszukiwania kontrahenta, to chociaż miałem
    przelew zdefiniowany na ten sam rachunek, to jednak wyświetliła mi się
    wówczas tylko jedna pozycja (z historii) i przelew musiałem zatwierdzać
    SMS-em.

    > Zresztą jak tak czytam ten wątek, to w coraz większe osłupienie
    > wpadam. Wykonuję setki opercji i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby brak
    > smsa/konieczność smsa mnie zaskoczyła.

    I to stanowi wytłumaczenie różnicy w naszych doświadczeniach. Ty już
    nauczyłaś się korzystać z tego nowego interfejsu, a inni użytkownicy (w
    tym także ja) dopiero się go uczą i dlatego uzyskują inne efekty niż Ty.

    > Zaczynam podejrzewać, że ludzie specjalnie generują błędy, żeby
    > móc ponarzekać na nowy system. Na zasadzie "o zobaczcie, nawet taki błąd
    > można popełnić, jak się człowiek bardzo nad tym napracuje"...

    A jaki mielibyśmy w tym interes?
    Gdyby nowy system był przyjazny oraz intuicyjny, to nikt by na niego nie
    narzekał, tylko wszyscy po prostu by z niego korzystali.
    Jeśli generujemy błędy na które Ty nigdy nie natrafiłaś, to nie dlatego
    że uwielbiamy tracić czas na szukanie błędów w systemie, tylko dlatego,
    że w tym przeładowanym bajerami interfejsie poszukujemy sposobów na
    wykonanie pożądanych przez nas operacji, ale niestety uzyskany efekt
    jest często odmienny od oczekiwanego.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof