  • Data: 2015-05-15 11:18:49
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:5553125c$0$27517$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zaczynam podejrzewać, że ludzie specjalnie generują błędy, żeby móc
    > ponarzekać na nowy system. Na zasadzie "o zobaczcie, nawet taki błąd można
    > popełnić, jak się człowiek bardzo nad tym napracuje"...

    Opisałem tu kiedyś problem na jaki się natknąłem jak w polu kwota była już
    poprzednia wartość i chciałem ją zmienić.
    Nie daje jej się skasować ani klawiszem Del. Backspace działa, ale na koniec
    nie da się skoczyć klawiszem End. Jedyna metoda jaką znalazłem to trzeba
    myszą wcelować w koniec liczby i potem Backspace - zbędna robota, gdy
    przecież kursor już jest na początku pola i wystarczyło by kilka Del.
    Podobno to wina Firefoxa, ale przy wypełnianiu podobnych pól na innych
    stronach nie zauważyłem tego problemu.
    Gdzie tu może być specjalne generowanie błędu ?

    Teraz chciałem sprawdzić, czy nadal tak jest. Z odbiorców ulubionych
    wybrałem jednego i tu chwila konsternacji - dlaczego nie widzę danych
    przelewu. Szukam klawisza w stylu "Wykonaj przelew" ale nie ma. Dopiero po
    paru sekundach przypomniało mi się, że funkcję klawisza pełni numer
    rachunku. Nie planowałem tej chwili konsternacji (ani nie planowałem o tym
    pisać) - chciałem tylko sprawdzić, czy nadal tak jest - sprawdziłem - jest.
    Wiem to skleroza, może jak już wykonam ze 100 przelewów do zdefiniowanych
    odbiorców to będę pamiętał (wbić do głowy: "Numer==wykonaj przelew), tylko,
    że te 100 to w moim przypadku ponad rok będzie.

    Luźne skojarzenie - zupełnie nie rozumiem tej koncepcji, że jeden odbiorca
    ma ileś tam rachunków i dodatkowy krok wybierania. W moim przypadku każdy ma
    po jednym. Jedynym wyjątkiem mógłbym być ja sam - kilka innych kont, ale czy
    dla tego jednego wyjątku jest sens we wszystkich pozostałych wymuszać
    dodatkowy krok wyboru o który rachunek chodzi. Dla mnie nie ma sensu.
    P.G.