  • Data: 2015-05-15 11:14:44
    Temat: Re: mbank - po�egnanie
    Od: stejaz <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 maja 2015 13:24:54 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
    > Użytkownik "stejaz" napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > jedno jedyne konto (ja mam tak w przypadku niektórych emaxów), na które może
    > pójść przelew, wtedy "przelew zdefiniowany" przenosi bezpośrednio do
    > formatki przelewu. Ale napisałeś, że masz ponad 100 odbiorców
    > zdefiniowanych, więc przypuszczam, że właśnie na potrzeby ekonta. Czyli w
    > zasadzie problem nieco sztuczny, bo jeżeli korzystasz z systemu to wiesz,
    > jak on działa i znalezienie książki odbiorców to jest jeden ruch myszą. A
    > jeżeli nie korzystasz, to w zasadzie też problem sztuczny, bo jakby nie
    > wyglądała funkcjonalność, nie będziesz jej znał ;-)

    Jestem w nowym mBanku, ekonto biznes, chcę wykonać przelew zdefiniowany, nie mam, jak
    w emaxach, wyboru "przelew zdefiniowany", wybieram "przelew krajowy", w pole szukania
    wpisuję "ekonto", na wygenerowanej liście mam DWIE pozycje "Stefan Jaziński ekonto".
    Co wybrać? W m.mbank.pl (wersja mobilna) obecnie (jak i w starej wersji mbanku) dla
    mojego konta "ekonto biznes" mam tylko JEDNĄ pozycję o nazwie "eKonto". Tę, którą
    zdefiniowałem. W nowej wersji, nie wiadomo skąd, pojawiły się dwie. Co wybrać?

    Wybieram wersję mobilną. I przelewy zdefiniowane "chodzą" tak, jak ja chcę, a nie
    tak, jak chce bank.

    Stefan Jaziński