  • Data: 2015-05-14 23:16:00
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 May 2015 02:04:41 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Przede wszystkim po kilku tygodniach od startu serwisu liczba osób, które zapisały
    się do nowego
    > mBanku, przekroczyła już 360 tys.! (A przecież w pierwszym okresie udostępnialiśmy
    bank tylko
    > ochotnikom). Czy to dużo? To więcej niż w wypadku jednego z dużych wdrożeń
    nowoczesnej bankowości
    > po ponad roku od startu. Czyli w mBanku zrobiliśmy to kilkadziesiąt razy szybciej.
    :)

    I to jest najlepszy przykład wiarygodności tych danych statystycznych,
    na które ciągle się powołujesz!
    Ja też jestem wśród tych 360 tysięcy ochotników!
    Z ciekawości złożyłem wniosek o udostępnienie mi nowego interfejsu, po
    otrzymaniu dostępu zalogowałem się i... po zapoznaniu się z tym
    "mBankowym cudem" i jego bajerami wylogowałem się i więcej tam nie
    wchodziłem aż do grudnia ub.r., gdy wyłączono mi dostęp do starego
    systemu.
    Czytając grupę można było sprawdzić, że takich jak ja było więcej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof