eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klient ów... :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Date: 19 Feb 2002 08:52:40 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 32
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014105160 11817 192.168.240.245 (19 Feb 2002 07:52:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Feb 2002 07:52:40 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.244.52.142, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0b; Windows NT 5.0; .NET CLR 1.0.2914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164478
    [ ukryj nagłówki ]

    > On Mon, Feb 18, 2002 at 09:43:02PM +0000, calcium300mg wrote:
    [...]
    > Bo _psim_ obowiazkiem banku jest wywiazywac sie ze swoich
    > obowiazkow, bo wlasnie za to dostaja kase. I maja caly czas byc mili,
    > grzeczni i spokojni.

    A klienci nie? Klienci mogą być chamscy, mogą śmierdzieć, kląć itd.?

    Moja żona pracuje jako ta pogardzana na grupie "niedysponentka" w Lukasie.
    dlatego znam w jej oddział od kuchni. Szanowni klienci! Myjcie się! Myślcie!
    Mówcie po polsku! Nie wypłakujcie się pół godziny w mankiet o dupie
    Maryni. "Niedysponentkę" gówno obchodzi czy Iksińskiego zdradza żona z
    Ygrekowskim. Powiedzieć takiemu klientowi sp... ? Nie można. A co zrobic z
    klientka, której komputer wylosował w promocji inny upominek niż ona chciała?
    Czy wiecie, że placówki Lukasa są areną awantur klientów? Niestety bardzo
    często nieuzasadnionych. A po powiesz o kliencie, który chce rozmawiać tylko z
    dyrektorem, bo byle kobieta obsługiwać go nie będzie? (baba, pewnie głupia i
    farbowana blondynka). Zgroza!

    > No sorki, ale jesli przedstawiciel banku lub bank sam w sobie bedzie
    > dla mnie nieuprzejmy to sobie pojde - robilem to juz nie raz ;-)

    Nie raz chciałby się powiedzieć klientowi - nie podoba się, to wynocha, zmień
    bank, niech cię na oczy nie widzę. ale za taki tekst pracownik nie zobaczy
    więcej już swojego stanowiska pracy. Chyba że jako klient.

    Pozdawiam pracowników banków.

    Kamiluu

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1