eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klientów... :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Date: 19 Feb 2002 08:15:10 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 29
    Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    References: <7...@a...leczna.dialup.inetia.pl>
    <4Vcc8.764314$5G5.5634719@news.chello.at>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <Gzec8.766098$5G5.5665509@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014102910 26837 192.168.240.245 (19 Feb 2002 07:15:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Feb 2002 07:15:10 GMT
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1J7Eg46032689 for p...@n...pl; Tue, 19 Feb 2002 08:14:42
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1J7Eg46032689 for p...@n...pl; Tue, 19 Feb 2002 08:14:42
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1J7Eg46032689 for p...@n...pl; Tue, 19 Feb 2002 08:14:42
    +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164473
    [ ukryj nagłówki ]


    On Mon, Feb 18, 2002 at 09:43:02PM +0000, calcium300mg wrote:

    > He he... Mała prowokacja i już mamy efekty... Wchodzi sobie taki <piiii>
    > :))) do banku, i myśli że za te pięć złotych, za które jest prowadzone jego
    > konto może sobie sponiewierać kogo chce...

    Zartujesz? Ja nie chcialem rozmawiac z panienka z na citiphonie a od
    razu prosilem o jej przelozonego. A chodzilo o przelew ktory citi
    mialo odbic (bo na niewlasciwy numer rachunku poszedl) a nie odbilo.

    Rachunku w citi nie mam (tylko karte, ale to akurat nie ma znaczenia).

    > Ja wiem, że dużo prościej narzekać na banki... Ale to wątek narzekaczy
    > na klientów :)))

    Bo _psim_ obowiazkiem banku jest wywiazywac sie ze swoich
    obowiazkow, bo wlasnie za to dostaja kase. I maja caly czas byc mili,
    grzeczni i spokojni.

    No sorki, ale jesli przedstawiciel banku lub bank sam w sobie bedzie
    dla mnie nieuprzejmy to sobie pojde - robilem to juz nie raz ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1