  • Data: 2008-12-18 22:13:16
    Temat: Re: posÂługiwanie siĂŞ moja kartÂą kredytowÂą przez ÂżonĂŞ
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3d4fpp2tl.fsf@maximus.localdomain...

    > Oczywiscie ze nie sam, przeciez napisalem. On dziala w imieniu
    > organizacji. Organizacja podejmuje decyzje, ze jesli karta jest
    > ewidentnie sfalszowana albo uzywana przez nieupowazniona osobe,
    > to nalezy ja natychmiast zatrzymac.

    Krzysiek, wez sie w garsc. Na podstawie czego ma ocenic, ze dana osoba jest
    nieuprawniona jak podpisuje sie prawislowym pinem?

    > Nie wiem co Ty z tym PINem. Raz "Authorized signature", raz PIN,
    > a jeszcze sprzedawca nawet karta nie przeciagnal w czytniku.
    > --

    Jakbys uwazniej czytal to moze bys wiedzial
    z mojej praktyki w uzywaniu krt wynika, ze sprzedawca zaraz po
    przeciadnieciu karty kladzie ja do gory strona na krotej jest podpis. Teraz
    juz rozumiesz skad sie to wzielo? Drugi przypadek byl kolegi, ktory sie
    chwalil, ze amerykanie maja na pasku podpisu "check my id". Sprobuj jeszcze
    raz przesledzic cala korespondencje, bo troche szkoda mi czasu na
    powtarzanie tego samego.

    MK