  • Data: 2008-12-18 22:37:27
    Temat: Re: pos^(3)ugiwanie sie^ moja kart? kredytow? przez ?one^
    Od: lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "lukasz" <lukz@_wytnijto_vp.pl> wrote in message
    > news:4948CEC7.1050203@_wytnijto_vp.pl...

    > A jak sie nie zjawil to co?

    To wtedy byla awantura ;) Tak serio, to nie mialem takiego przypadku, ze
    nie bylo w poblizu zony/meza

    > Pan Kasjer musial pokazac gdzie jest miejsce krzywo podpisujacego sie
    > klienta ;). Na szczescie niewielu tak nierozsadnych kasjerow jest.

    Rozumiem, ze jestes z tych, co robia nawet w wazywniaku awantury o byle
    co? :> ;)

    > A podpisywali sie zgodnie ze wzorem podpisu na karcie? Jesli nie to
    > lamales podstawowa zasade, ze podpis na slipie ma tyc zgodny ze wzorcem
    > na karcie. Zaden dokument tego nie zastapi.

    Mysle ze 99,99% ludzi pracujacych na kasach nie ma pojecia o takim
    przepisie/zasadzie. Jak dla mnie, to jednak weryfikacja klienta z
    jakiegos oficjalnego dokumentu tozsamosci na ktorym jest jego zdjecie i
    podpis z tymze na slipie, jest o wiele wiarygodniejsza niz sam podpis na
    karcie i na slipie...

    Pozdrawiam
    lukasz