  • Data: 2008-12-19 02:06:37
    Temat: Re: posÂ?ugiwanie siA? moja kartÂ? kredytowÂ? przez Â?onA?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    ^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Jakbys uwazniej czytal to moze bys wiedzial
    > z mojej praktyki w uzywaniu krt wynika, ze sprzedawca zaraz po
    > przeciadnieciu karty kladzie ja do gory strona na krotej jest
    > podpis.

    Oczywiscie, to jest normalna procedura. Przeciez wlasnie o to chodzi.
    Chwilowo nie interesuje nas to, co sie dzieje _PO_ przeciagnieciu
    karty. Interesuje nas to, co sprzedawca robi, albo przynajmniej
    powinien (ale jak sam widze i jak inni potwierdzaja, jednak
    czesto/zwykle naprawde robi) _WCZESNIEJ_.

    > Teraz juz rozumiesz skad sie to wzielo? Drugi przypadek byl kolegi,
    > ktory sie chwalil, ze amerykanie maja na pasku podpisu "check my
    > id".

    Moga sobie miec, organizacje maja nawet takie FAQ dla sprzedawcow,
    ktore wyjasnia, ze wtedy klient ma sie wlasnie tak podpisac (i byc
    moze pokazac ID).

    > Sprobuj jeszcze raz przesledzic cala korespondencje, bo troche szkoda
    > mi czasu na powtarzanie tego samego.

    Tu nie chodzi o powtarzanie tego samego bledu, to dokladnie niczego
    nie da.
    --
    Krzysztof Halasa