  • Data: 2010-03-02 17:51:28
    Temat: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" hmjh8t$fub$...@n...news.neostrada.pl

    > Wprawdzie z wariatem nie ma co dyskutować,

    Nie warto. Zdobyłeś numery i inne dane dokumentów, o których pisałeś?

    > ale trzeba skorygowac oczywiste
    > kłamstwo;- Radio Maryja, gdy nie mogło zużytkowac zebranych pieniędzy

    Mogło -- choćby niedawno, gdy sprzedawano inne stocznie. :)
    Może stale pomagać -- wykupując inne upadające przedsiębiorstwa. :)

    > na wykup stoczni (poniewaz rząd odmówił negocjacji ze spólką pracowniczą i nie

    Należało przed rozpoczęciem zbiórki zastanowić się nad tym, czy ,,rząd'' zechce. :)
    Można było oddać bezpośrednio stoczniowcom. :) (choć stocznia miała też znaczenie
    symboliczne)

    > chciał im stoczni sprzedać) ogłosił nowe, także dot. dobra publicznego
    > przeznaczenie tych pieniędzy i zadeklarował, iż tym, którzy z nowym celem
    > (tj. budową Wyższej Szkołu Medialnej i Kultury w Toruniu) nie zgadzają się
    > pieniądze zostaną zwrócone.

    Ja jestem bezrobotnym pracownikiem białostockiej uczelni wyższej.
    Słuchałem RR uważnie, ale nie usłyszałem tego, żę Rydzyk proponuje
    zwracanie pieniędzy. :) O tym, ę zbiera na stocznię -- słyszałem,
    więc jeśli naprawdę ogłaszał chęć zwracania -- na pewno też bym usłyszał. :)

    Później przestałem słuchać RR. :)

    > Wszyscy ci (zresztą b. nieliczni), którzy zażądali zwrotu swoje pieniądze

    Ja żądam!!!

    > otrzymali. NIKT z darczyńców nie zgłosił się do organów scigania z
    > informacją, że został oszukany i że mu pieniędzy nie zwrócono.

    GDybym maiłą zgłasać sięz każdą szkodą, musiałbym ieć nie jednego prawnika,
    lecz wielu na swoich usługach. :) GDy mi ,,nieznajomi'' ;) sprawcy potłukli
    dzrwi w samochodzie, też nie zgłąszałem się do ,,organów'', a jednaj
    uszkodzony samochód można zobaczyć. :)

    > Owszem, zgłosili się do prokuratury podobne do Ciszewskiego bęcwały, ale

    Mnie to nie przeszkadza, że mnie tak nazywasz. Bogu polecam ukaranie :)
    tego, kto brał ode mnie zarabiane przeze nie pieniądze, po czym nazywał
    mnie publicznie bęcwałem. :) I zamierzam śmiać się, gdy ten człowiek
    ucierpi tak, jak ucierpiały dzieci Kortwerii pod Jeżewem lub jak
    ucierpiał JPII czy jego honorowy prałat. :)

    > okazało się, że ani grosza na Radio Maryja nie wpłacali

    Ja wpłacałem. I nawet (za zgodą białostockich przedstawicieli wiadomego
    radia) drukowałem i rozprowadzałem blankiety (ale z poprawnym numerem
    konta tego radia) za freeko. :) Zakonnica w Augustowie dopominała się
    moich danych, gdy jej dałem ,,co nieco'' -- odparłem, że Bóg mnie zna
    i że Jego pamięć dla mnie więcej znaczy, niż ludzka. :)

    Pozdrawiam ja przy okazji. :) Mnie wielu rozpoznaje, więc być może
    i ona mnie przypomina sobie. :) Jeździłem wówczas ,,zielonym samochodem''.
    Teraz bywam nazywany ,,białym'', choć u muzułmanów (potomków Tatarów spod
    Sokółki) zostałem rozpoznany mimo czarnego ;) przebrania. :)

    > i ich wiedza na ten
    > temat polega wyłącznie na plotkach i pomówieniach.

    Ja płaciłem na to radio i angażowałem się w jego rozwój.
    Wpłaciłem także na ratowanie stoczni. :)

    > Dlatego tez prokuratura
    > prawomocnie odmówiła wszczęcia postepowania nie stwierdzając popełnienia
    > jakiegokolwiek przestepstwa.

    Ja wpłaciłem i ja uważam, że zostałem oszukany. O tym, że za te pieniądze
    Rydzyk zbudował szkołę, dowiaduję się dopiero teraz -- czyli dużo zebrał. :)

    Ja jestem bezrobotnym ex-pracownikiem białostockiej uczelni wyższej.
    Z polecenia duchownych rzymskokatolickiego Kościoła zabroniono przyjęcia
    mnie do pracy na UwB po tym, jak mnie namówiono do rezygnacji (dla dobra
    sprawy) z pracy na jakiś czas. :)

    > Toteż ci, co powtarzają te bzdury o "oszustwie" są zwykłymi durnami,

    Oto uczciwość Rydzyka -- dureń to ten, kto mu płacił, odejmując sobie od ust.

    > albo
    > pospolitymi oszczercami.
    > E.C usprawiedliwiają tylko jego żółte papiery..

    Niestety nie masz numerów czy innych danych tych ,,papierów''. :)
    (nie masz, bo tych ,,papierów'' nie ma i nigdy ich nie było)
    Masz możliwość ,,szczekania'' -- i dobrze! Jestem zwolennikiem
    wolności słowa. :) Ze mną do tej pory nikt nie wygrał, choć
    miałem przeciwników ,,godnych'' i straciłem w swym życiu wiele lat. :)

    > p47

    To nie jest nazwisko. :)

    Ja byłem bezrobotny i z głodu :) połamały się dwa moje palce (ogólnie
    kości i zęby osłabły) -- mleko jest drogie w zestawieniu z mięsem. :)
    A Rydzyk w tym czasie budował uczelnię, ale ja dla niego nie byłem
    dobrym kandydatem do pracy, choć tu pracowałem i społecznie, i za
    spore pieniądze jako informatyk. :) Coś tu dodać? Chyba to, że dla
    mnie odległość Toruń-Białystok to żadna odległość, o ile w Toruniu
    dostałbym jakiś ,,kąt'' do życia, z możliwością codziennego mycia
    się w ciepłej wodzie. :)

    I to cały Rydzyk. :)

    Czcij ojca swego i matkę swoją. :)
    (czyli ogólnie tych, którym coś zawdzięczasz)

    Nie zabijaj.
    (oficjalnie nauka rzymskokatolicka uznaje, iż
    pozostawianie kogoś bez środków do zycia jest zabijaniem)

    Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
    (rewelacja o ,,papierach'' w kolorze kanarka) ;)

    Nie kradnij.
    (stocznia)

    -=-

    Płaciłem na Radio Rydzyka :) -- przelewami bankowymi, wpłatami ,,na poczcie'',
    wpłatami gotówkowymi w siedzibach (nie tylko w Białymstoku) Radia Maryja.
    Część tych wpłat odliczyłem od podstawy opodatkowania, części nie, bo nie
    każda wpłata miała pokwitowanie i... Tych darowizn było za dużo, a prawo
    zezwalało na odliczanie jakiejś części przychodu. Przychodu miałem bardzo
    dużo, ale i datków było sporo. :)

    Wpłaciłem też Rydzykowi na ratowanie stoczni. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'