eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 17:26:53
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message
    news:eth3rt$4ml$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dnia Fri, 16 Mar 2007 18:19:20 -0500, witek napisał(a):
    >
    >> System rozliczeń kartowych jest wszędzie taki sam.
    >> Autoryzacji w ogóle być nie musi, a bank jest zobowiązany obciążyć konto
    >> każdą transakcją przychodzącą z visy. Bez znaczenia jaki to rodzaj karty.
    >
    > Czy jesteś pewien, że to co piszesz dotyczy kart debetowych?

    tak.
    mam kartę debetową i kredytową i oboma płaci się w identyczny sposób.
    Wystarczy podać numer karty i datę ważności.
    W obu kartach bez problemu da się przekroczyć limit.
    W przypadku karty kredytowej dowalą mi karę za przekroczenie umówionego
    limitu, w przypadku karty debetowej zrobi mi się debet na koncie i też za to
    zabulę.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1