eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 17:47:24
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2007-03-17 18:15, p...@w...pl stwierdził, że:
    > Obawiam się, że arbiter bankowy nic nie zdziała. Zaglądałem do prawa
    > bankowego i wygląda na to, że pozwala ono bankowi obciążyć klienta za
    > każdą transakcję zdalną. I Inteligo skwapliwie z tego chorego prawa
    > korzysta:
    [...]
    > 6. O ile umowa o kartę płatniczą przewiduje taką możliwość, posiadacza
    > obciążają
    > operacje dokonane na odległość, mimo iż karta płatnicza została
    > wykorzystana
    > bez fizycznego przedstawienia.

    Ale to po prostu oznacza ni mniej ni więcej tyle, że kartą możesz płacić
    na odległość (MO/TO/IO).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1