eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 19:10:28
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:etha8j$lqv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Michal wrote:
    >
    >>> Możesz podać praktyczny przykład jak dokonać takiego
    >>> zabiegu dla karty VE Inteligo? Jaki rodzaj transakcji przejdzie.
    >>> Stan rachunku powiązanego 2 zł - transakcja np na 50zł?
    >>
    >> Zamów w jakimś sklepie online książki/gry/filmy/cokolwiek przy
    >> których czas realizacji jest podany powyżej 7 dni i zapłać kartą. W
    >> chwili płatności zostanie kwota zakupu zablokowana
    >
    > Co zostanie zablokowane, jak nic nie ma na rachunku?
    > Transakcja będzie odrzucona - brak środków i już.

    Już ci powyżej napisałem, że nie masz racji.
    Kwota autoryzacji i kwota obciążenia rachunku mogą się z wielu powodów
    różnić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1