eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 19:09:23
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    <p...@w...pl> wrote in message
    news:1174151717.801627.179560@e1g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    On 17 Mar, 14:05, Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> wrote:

    >> Kartę zastrzegłeś dopiero po transakcji, czy przed? Kartę masz czy
    >> rzeczywiście ci skradziono? W zależności od sytuacji pozostaje jeszcze
    >> arbiter bankowy.
    >Karta nie została skradziona. Zastrzegłem ją kilka minut po otrzymaniu
    >smsa o transakcji.
    >Obawiam się, że arbiter bankowy nic nie zdziała. Zaglądałem do prawa
    >bankowego i wygląda na to, że pozwala ono bankowi obciążyć klienta za
    >każdą transakcję zdalną. I Inteligo skwapliwie z tego chorego prawa
    >korzysta:
    >
    >USTAWA
    >z dnia 12 września 2002 r.
    >o elektronicznych instrumentach płatniczych
    >Art. 28.
    >
    >6. O ile umowa o kartę płatniczą przewiduje taką możliwość, posiadacza
    >obciążają
    >operacje dokonane na odległość, mimo iż karta płatnicza została
    >wykorzystana
    >bez fizycznego przedstawienia.

    >Składając reklamację liczyłem po prostu na zwykłą przyzwoitość banku.
    >Ale się przeliczyłem.


    Ten artykuł ma zupełnie inne znaczenie.
    Ten zapis oznacza tylko tyle, że masz prawo użyć karty bez jej fizycznej
    obecności i nie możesz powiedzieć, że takiej transakcji nie uznajesz jeśli
    to ty ją zrobiłeś. Ale to nie ma nic do faktu, że transakcja się odbyła bez
    twojej zgody.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1