eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Date: Sat, 17 Mar 2007 20:52:13 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <ethh5e$b4g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <etebdv$6hj$1@inews.gazeta.pl> <etel4v$q0m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <etf8lq$hln$1@inews.gazeta.pl> <eth3rt$4ml$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eth8cu$hh7$1@inews.gazeta.pl> <etha8v$ls1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: bbu157.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1174161390 11408 83.27.210.157 (17 Mar 2007 19:56:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Mar 2007 19:56:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410410
    [ ukryj nagłówki ]

    Samotnik wrote:

    >> podaj jak technicznie dokonać takiego zabiegu
    >> w Inteligo, gdy nie ma środków na rachunku karty.
    >> Jakiego typu transakcji trzeba dokonać.
    >> Online nie przejdzie, MOTO też nie - więc jak?
    >
    > Obciążenie po wygaśnięciu blokady?

    Jakie obciążenie?
    W odpowiedzi na pierwszy post w tym wątku
    na sugestię banku cytowaną przez autora wątku:
    "przecież mogę sobie do płatności internetowych mieć osobne subkonto i
    za każdym razem je doładowywać." witek daje odpowiedź:
    "To nic nie daje. Bank musi rozliczyć
    każdą poprawną transakcję, która przyjdzie z visy"

    Więc pytam po raz ostatni jak dokonać takiej transakcji?
    I nie chodzi mi o zrobienie debetu po mojej transakcji
    (różnice kursów, napiwki, zapomniane blokady itd - bo to jest zupełnie
    normalne)
    Stan konta jest zerowy i jak ktoś może mi zrobić tam transakcję?
    Autor wątku miał taki przypadek, ale miał srodki na koncie,
    więc transakcja/autoryzacja przeszła a witek sugeruje, ze brak środków
    na koncie nie chroni mnie przed takimi przypadkami.
    Niech więc poda przykład jak tego dokonać - może źle zrozumiał pytanie ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1