eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 14:49:07
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 08:57:52 -0500, witek napisał(a):

    >>> Najszybciej uda ci się to zrobić na samoobsługowej stacji benzynowej.
    >>> Schemat wygląda tak: przeciągasz kartę / wklepujesz pin.
    >>> Do banku leci autoryzacja na małą kwotę w celu sprawdzenia czy karta jest
    >>> akceptowana przez bank.
    >>> Potem leci obciążenie karty na kwotę zatankowanego paliwa.
    >>> Autoryzacja przejdzie, bo była na mniejszą kwotę niż faktyczne
    >>> obciążenie.
    >>
    >> W Kaczolandzie takich stacji brak.
    >
    > Na kaczolandzie świat się nie kończy.

    Ale wciąż nie rozumiem, dlaczego system np. Visa miałby za granica
    działać inaczej niż w Polsce!
    A w Polsce jeśli robie jakiś zakup kartą debetową, to CAŁA kwota
    transakcji jest NATYCHMIAST blokowana na moim koncie, a rozliczenie tej
    transakcji przychodzi za kilka dni i wówczas te środki są zdejmowane z
    konta, wraz z blokadą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1