eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!mike!not
    -for-mail
    From: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Date: Sat, 17 Mar 2007 23:25:45 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Sender: k...@K...oldfield.org.pl
    Message-ID: <a...@4...com>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <d...@4...com>
    <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1174170230 11465 195.150.76.184 (17 Mar 2007 22:23:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Mar 2007 22:23:50 +0000 (UTC)
    X-Sender: U3Q9elWN7kMtLVPvRHdN114NSwnoW3u5
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1117
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410418
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Mar 2007 10:15:17 -0700, p...@w...pl wrote:

    >On 17 Mar, 14:05, Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> wrote:
    >
    >> Kartę zastrzegłeś dopiero po transakcji, czy przed? Kartę masz czy
    >> rzeczywiście ci skradziono? W zależności od sytuacji pozostaje jeszcze
    >> arbiter bankowy.
    >Karta nie została skradziona. Zastrzegłem ją kilka minut po otrzymaniu
    >smsa o transakcji.
    >Obawiam się, że arbiter bankowy nic nie zdziała. Zaglądałem do prawa
    >bankowego i wygląda na to, że pozwala ono bankowi obciążyć klienta za
    >każdą transakcję zdalną. I Inteligo skwapliwie z tego chorego prawa
    >korzysta:
    >

    Jeśli masz kartę w ręce, to jest nie źle. Wykonywałeś kiedykolwiek
    jakiekolwiek zakupy przez internet tą kartą? Wiem, że citi takie
    reklamacje uznaje od strzała, a to oznacza, że się da. Bank jeśli by
    tylko chciał może to zrobić, ale nie chce. Więc trzeba go zmusić.
    Jesteś w stanie zeskanować swoją korespondencję z bankiem i gdzieś
    wystawić na www? Oczywiście bez numeru karty i danych osob. Jeśli to
    była transakcja MO/TO/IO i na dodatek nie wszystkie dane się zgadzały,
    to raczej bank powinien to uznać.
    --
    Kajka GG:2182391

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1