eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 21:03:37
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > 1) Pojedź sobie w Polsce do lepszej klasy hotelu i przedłuż pobyt o jeden
    > dzień. Nikt się ciebie o kartę pytał drugi raz nie będzie, ale rozliczenie
    > przyjdzie na całość mimo, że autoryzacja było początkowo na niższą kwotę.

    Przy karcie offlinowej w ogole moze nie byc autoryzacji, to inna
    sprawa.

    > 2) weź sobie zagraniczną kartę i zrób zakupy w Polsce. O ile kurs waluty
    > zmieni się na niekorzyść to zagraniczny bank "za kilka dni" obciąży cię inną
    > kwotą niż autoryzowana.

    Ale taka sama w swojej walucie :-)
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1