eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 11:44:01
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 12:08:28 +0200, Ya napisał(a):

    > Nawet nie chce im się zajrzeć, że przelew wciąż nie został wykonany i
    > wciąż widnieje jako "oczekujący" z zablokowaniem na rachunku tych
    > środków włącznie. Poza tym co to za sformułowanie "zaczytywanie"? Chyba
    > tylko wymyślone na potrzeby eurobankowe.

    Nie mam teraz jak sprawdzić, ale nie da się go anulować, albo spróbować
    puścić jeszcze raz taki sam? - teoretycznie niemożliwe z braku środków,
    no ale różnie to bywa ;)



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1