eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sileRe: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Fri, 5 Dec 2014 10:20:58 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 23
    Message-ID: <m5rtd3$vtf$1@srv.chmurka.net>
    References: <m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl> <m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <m5ppm8$gha$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1417771235 32687 213.192.88.238 (5 Dec 2014 09:20:35 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Dec 2014 09:20:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607568
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnm82hnb.u4t.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
    >
    > 1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej
    > niż w terminie opłacenia ZUSu? (Ja przynajmniej bawiłem się nim
    > wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej).
    > 2. ZUSu nie można opłacić przed terminem?

    Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?
    Zlecić z przyszłym terminem nie mogę (przelew z karty kredytowej).
    To w starym. Czy w nowym będę mógł przekonam się wkrótce.

    > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    Aby odpowiedzieć na pytanie, czy problem jest w banku poszukajmy związków
    nowego interfejsu z TOiP.
    OIDP ten interfejs kosztował 200 razy więcej niż informatyczna obsługa
    wyborów :), a nie wszyscy obywatele mają konto akurat w mBanku więc jeszcze
    do tego mniejsza liczba użytkowników musi się na to zrzucić.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1