eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sileRe: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl> <m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <m5ppm8$gha$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <m5si0l$iti$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <m5si0l$iti$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Fri, 5 Dec 2014 16:27:07 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 34
    Message-ID: <5481cece$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.229.17
    X-Trace: 1417793231 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2142 83.10.229.17:62571
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607595
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości
    On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:
    >> Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    >> klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    >Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    >i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    >niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    >na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    >niby nie?

    No nie, to bank, czy inna firma decyduje jaki soft instaluje, kiedy
    robi upgrade i na co.

    Oczywiscie klientow trzeba miec na uwadze, bo sie obraza, ale trudno
    sobie wyobrazic, aby to klient decydowal czego chce uzywac.
    Choc w mbanku jakos to to bylo mozliwe :-)

    >Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
    >przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
    >glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
    >Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
    >i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
    >maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.

    Hm, przeszkolnie jak najbardziej wymagane w kazdej dziedzinie, ale
    moze byc latwe, proste, przyjemne i samodzielne.

    Ten nowy interfejs ma swoje wady, ale tez w duzej czesci dziala w
    miare normalnie - przelew daje sie zrobic (byc moze nie do ZUS).

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1