    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Fri, 5 Dec 2014 16:27:07 +0100

    On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:

    >Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    >i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    >niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    >na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    >niby nie?

    No nie, to bank, czy inna firma decyduje jaki soft instaluje, kiedy
    robi upgrade i na co.

    Oczywiscie klientow trzeba miec na uwadze, bo sie obraza, ale trudno
    sobie wyobrazic, aby to klient decydowal czego chce uzywac.
    Choc w mbanku jakos to to bylo mozliwe :-)

    >Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
    >przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
    >glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
    >Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
    >i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
    >maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.

    Hm, przeszkolnie jak najbardziej wymagane w kazdej dziedzinie, ale
    moze byc latwe, proste, przyjemne i samodzielne.

    Ten nowy interfejs ma swoje wady, ale tez w duzej czesci dziala w
    miare normalnie - przelew daje sie zrobic (byc moze nie do ZUS).

    J.