  • Data: 2009-05-16 10:05:41
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Nie przeszkadza, ze masz odrzucane transakcje?

    Po prosu w godzinach 23-6 albo śpię albo płacę gotówką (za co można
    wtedy płacić ? za drinka ?), więc nocny brak autoryzacji, z uwagi na
    jakieś tam prace w banku, nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

    Aczkolwiek przypomniało mi się, iż kiedyś jakiś znajomy miał ustawione
    automatyczne obciążanie karty za jakąś usługę (abonament już nie
    pamiętam za co) i zawsze kiedy następowało to obciążenie to jego bank
    miał właśnie "przerwę techniczną", co było dosyć denerwujące.

    --
    Mithos