  • Data: 2009-05-16 12:03:12
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:16bfce44-8f54-4f41-99cf-cb806f40ca88@u10g2000vb
    d.googlegroups.com

    > I to chyba najlepiej odzwierciedla podejscie do obslugi klienta przez
    > banki w Polsce. :)

    IMHO z roku na rok jest coraz gorzej... :(

    > "Klienta problem, nie nasz. Zawsze mogl sobie przeciez wyrobic inna
    > karte."

    Ehh jakie to polskie - klient jest zarąbisty jak się nie skarży, nie stwarza
    żadnych problemów, ale kiedy zacznie się coś sypać najlepiej pokazać mu
    środkowy palec i niech się buja.

    Co zatem trzeba zrobić aby się zmieniło? Może jestem w błędzie ale uważam,
    że jedyne panaceum na nasze bolączki to KONKURENCJA! :)