eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kartRe: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
  • Data: 2009-05-16 14:29:33
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Maj, 08:03, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "bradley.st"news:16bfce44-8f54-4f41-99cf-cb806f40ca8
    ...@u...googlegroups.com
    >
    > > I to chyba najlepiej odzwierciedla podejscie do obslugi klienta przez
    > > banki w Polsce. :)
    >
    > IMHO z roku na rok jest coraz gorzej... :(
    >
    > > "Klienta problem, nie nasz. Zawsze mogl sobie przeciez wyrobic inna
    > > karte."
    >
    > Ehh jakie to polskie - klient jest zarąbisty jak się nie skarży, nie stwarza
    > żadnych problemów, ale kiedy zacznie się coś sypać najlepiej pokazać mu
    > środkowy palec i niech się buja.
    >
    > Co zatem trzeba zrobić aby się zmieniło? Może jestem w błędzie ale uważam,
    > że jedyne panaceum na nasze bolączki to KONKURENCJA! :)

    No nie wiem. Byc moze, chociaz nie jestem przekonany.

    Z tej strony:

    http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    wynika ze bankow w Polsce nie brakuje. Wiem, ze niedawno doszly trzy
    nowe, wiec konkurencja wzrosla. A sam piszesz, ze z roku na rok jest
    coraz gorzej.

    W ramach panaceum potrzebna by byla raczej zmiana mentalnosci. I
    zmiana punktu ciezkosci z: "sprzedaz" na: "uslugi".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1