eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kartRe: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nnt
    p.giganews.com!postnews.google.com!z5g2000vba.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Date: Sat, 16 May 2009 07:29:33 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 34
    Message-ID: <4...@z...googlegroups.com>
    References: <gukrco$ltt$1@news.wp.pl> <gulvu3$5on$1@news.onet.pl>
    <gum2ch$bvd$1@news.wp.pl> <gum36i$efc$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <gum4cm$21jn$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <gum9q5$6dc$3@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 67.244.251.189
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1242484173 9226 127.0.0.1 (16 May 2009 14:29:33 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 May 2009 14:29:33 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z5g2000vba.googlegroups.com; posting-host=67.244.251.189;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486670
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Maj, 08:03, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "bradley.st"news:16bfce44-8f54-4f41-99cf-cb806f40ca8
    ...@u...googlegroups.com
    >
    > > I to chyba najlepiej odzwierciedla podejscie do obslugi klienta przez
    > > banki w Polsce. :)
    >
    > IMHO z roku na rok jest coraz gorzej... :(
    >
    > > "Klienta problem, nie nasz. Zawsze mogl sobie przeciez wyrobic inna
    > > karte."
    >
    > Ehh jakie to polskie - klient jest zarąbisty jak się nie skarży, nie stwarza
    > żadnych problemów, ale kiedy zacznie się coś sypać najlepiej pokazać mu
    > środkowy palec i niech się buja.
    >
    > Co zatem trzeba zrobić aby się zmieniło? Może jestem w błędzie ale uważam,
    > że jedyne panaceum na nasze bolączki to KONKURENCJA! :)

    No nie wiem. Byc moze, chociaz nie jestem przekonany.

    Z tej strony:

    http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    wynika ze bankow w Polsce nie brakuje. Wiem, ze niedawno doszly trzy
    nowe, wiec konkurencja wzrosla. A sam piszesz, ze z roku na rok jest
    coraz gorzej.

    W ramach panaceum potrzebna by byla raczej zmiana mentalnosci. I
    zmiana punktu ciezkosci z: "sprzedaz" na: "uslugi".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1