  • Data: 2009-12-19 23:48:55
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sadzisz, ze w UK tak nie ma? W polsce tylko mozna zdalnie otworzyc w
    > okienku sie nie da?
    da sie tylko po co chodzic do banku? wole isc na piwo niz lazic po bankach

    > Czyli w Polsce adres mozna podac z sufitu i otworzyc konto?
    MUSISZ pokazac dowod tozsamosci - to JEDYNY wymóg, czy ja nie piszę
    wystarczająco zrozumiale?

    > W UK tez, niektore banki wymagaja dwoch.
    > Jestes pewny, ze tak jest w kazdym banku w Polsce?

    TAK, uwierz mi wiem co piszę, MUSISZ okazac dokument tozsamosci (dowod
    osobisty lub paszport), innych wymogow NIE MA

    > Wowczas nie zalozysz konta.
    > Jesli jestes studentem, sa specjalne wrunki dla studenta -
    > uczelnia/szkola jest podpora.
    > W Uk musi byc jakis adres i musi byc potwierdzony. Tak by bank nie
    > wyslal twoich danych do kogos innego...
    > Jesli wPolsce nie musi byc potwierdzony adres, to fajnie....
    w Polsce istnieja dwa adresy: 1 zameldowania - w zasadzie kazdy go ma,
    jest w dokumentach
    2. zamieszkania - mozesz mieszkac gdzie chcesz i nie musisz niczego
    bankowi udowadniac

    np. ja mam (od wielu lat) inny adres zamieszkania (wiele razy sie
    zmienial) niz zameldowania, przy podpisaniu umowy w banku, podaje
    korespondencyjny i tam trafia cala korespondencja od banku

    > Ehhh, wam to jak dziecku w piaskownicy...
    > Czytac, czytac ze trzy razy jak nie rozumiec!
    > Bank potrzebuje potwierdzenie adresu by wysylac korespondencje nie by
    > znac dla celow towarzyskich, rozumiem, ze kurierowi tez adresu nie
    > mowisz w Polsce i sie umawiasz pod dzewem w parku? Bo co go interesuje
    > gdzie mieszkasz...

    nie rozumiesz najprostszej rzeczy, KAŻDY może podac w umowie zupelnie
    dowolny adres (korespondencyjny) i bank wysle tam wszelkie papiery
    (poczta, kurierem...), dane osobwe itp... to w interesie klienta jest,
    aby podac wlasciwy adres = taki, pod ktorym sie przebywa (nie musisz
    mieszkac), ale jezeli zechce to moge podac adres zupelnie przypadkowej
    osoby i bank tam wysle dokumenty - to bedzie moj problem, ze
    wprowadzilem bank w błąd

    tylko po co mialbym to robic?