  • Data: 2009-12-20 00:08:10
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadne zasiawdczenie o pracy nie jest potrzebne!
    > List od pracodawcy - zastepuje potwierdzenie adresu, inaczej mowiac,
    > bank otwiera rachunek na podstawie zaufania do osoby prowadzacej biznes,
    > ze mowi prawde o osobie w liscie. Rozumiesz?
    > Luidzie nie wciskajcie kolejnej tepoty.

    to nie żadna tępota, u nas NIE potrzeba żadnego listu ani dowodu ze
    gdzies tam mieszkasz - to nie jest nikomu potrzebne, samodzielnie i
    dobrowolnie podajesz adres do korespondencji i tam bank bedzie wysylal
    korespondencje, NIE MUSISZ udawadniac, ze gdzies tam faktycznie
    mieszkasz, adres tylko POMAGA w kontaktach z bankiem!

    mozesz miec 4 kochanki i u kazdej mieszkac 1 tydzien w miesiacu,
    zalozysz sobie np. 4 konta w roznych bankach i w kazdym podasz inny
    adres np. u kazdej z nich po jednym i wszystkie bedzie ok!

    > Ebay nie zrobil fuurory z kilku powodow, pewnie jako jeden byl tez ten.
    > Paypal w polsce szedl z wielkimi oporami, bo banki chcialy w polsce
    > prowizje tez od kupujacego, co bylo zaprzeczeniem idei paypal.

    od lat kupuje przez PP (UK, Hongkokg, Australia itp...) i NIGDY nie
    zaplacilem prowizji za to, ze komus zaplacilem za towar kupiony na eBayu,
    mam konto na PP i przydaje mi sie, na allegro jest podobna opcja, nazywa
    sie "platnosci allegro" i za platnosc taka prowizje placi sprzedajacy,
    ale to TYLKO opcja i nie trzeba z niej korzystac, sprzedajacy podaje
    numer konta i tam moge wplacic kase za towar i nie jest to zwiazane z
    prowizjami

    > Tak czy inaczej
    > predzej czy pozniej allegro upadnie. Rynek wenatrz polski jest za maly a
    > nie mowy o ukrainskim:) eaby jest w kazdym wysokorowzinietym kraju,. ma
    > zasieg wrecz globalny.
    Nie pisalbys takich glupot gdybys wiedzial cos wiecej nt. allegro. Moze
    najpierw rozpoznaj temat a pozniej strzelaj swoimi mądrościami!

    > Ja nie wiem jak sie placi w Polsce, ale wiem, ze przed wejsciem
    > brutalnym paypal'a do ebay mozna bylo placic: czekiem, karta, przelewem,
    > gotowka, paypal. najbardziej popularna forma to karta. teraz paypal, bo
    > ja wspomnialem, nie sprzedasz nic bez paypala (pozniej tak). Poza tym
    > eay w kazdej aukcji zastrzega sobie by paypal byl zawsze jako forma
    > platnosci (sa od tego ustepstwa ale nie bede sie w to zaglebiac, ktos
    > chce handlowac na ebay niech poczyta regulamin).

    tylko wspulczuc tym, ktorzy musza korzystac z tego rozwiazania, ja na
    szczescie jestem tylko kupujacym i pasuje mi to, ze moge zaplacic kk
    przez PP, sprzedawcy maja niestety gorzej

    > Bo nie lubie jak ktos pisze rzeczy ktore nie zweryfikowal. A stawia za
    > pewniaki.
    > Przynajmniej daj znak zapytania lub cokolwiek co dalo by do zrozumienia,
    > ze sa to przypuszczenia, a nie pewniaki. Kazdy ma prawo po przeczytaniu
    > tony postow z debilnymi wpisami jakoby do zalozenia konta w UK potrzebny
    > byl list od pracodawcy do zdenerwoania:))

    byc moze nazwa dokumentu nie byla najszczesciwsza ale generalnie wiesz
    co mialem na mysli: "proof of address" od pracodawcy

    > Kupujacy nie, ale sprzedajcy tak, przynajmniej w UK, to chamsto!
    wszedzie! nie tylko w UK ;-(

    > Nie lubie paypal'a wlasnie dlatego, ze na chama wlazl niby pod
    > plaszczykiem ochrony glownie kupujacego (paypal w uk gwarantuje zwrot
    > kosztow do 500 funtow przy zwyklych aukcjach do 500 funtow, bez dlugiego
    > dochodzenia sprawy - tak naprawde zaklada kase za sprzedawce i ze
    > sprzedawca sie dogaduje) tyle, ze wszczesniej tez byla takowa na ebay...
    > a platnosc karta bytla bez prowizji czy czekiem.... teraz plac za
    > aukcie, za fotki, za procent, za paypal... eee zlodzieje!
    widac ktos chcial zarobic nie tylko na prowizjach od sprzedazy (chyba
    takie są na ebayu?) ale rowniez na przeplywie pieniedzy...taki sposob na
    biznes

    > No ja tez aza przelewy nie place czy za uzywanie karty, ale mnie
    > bardziej w ebay czy paypal interesuje wplyw niz wyplyw:) i ten chory
    > paypal kaze sobie placic... Przy przelwach czy kartach nie bylo zadnej
    > platnosci.
    skoro tam sprzedajesz to masz problem, bo musisz placic prowizje od
    przyjetej kasy, ale przeciez sprzedawcy i tak przerzucaja ten koszt na
    kupujacego...

    > Mozesz przelewem, nie musisz czekiem, mozesz tez karta...
    > Ale wyslij komus np. 5000 funtow za towar jesli akurat nie przyjmuje
    > karty bo nie chce placic do banku prowizji? Przelew z pewnych wzgledow
    > odpada... tylko czekiem. Wsadzasz w koperte i nikt tego nie ukradnie.

    dlaczego przelew odpada? w Polsce to najlatwiejsze rozwiazanie i tez
    najtansze, bo zwykle kosztuje 0 zł, dzisiaj wysylam kase a najdalej
    jutro sprzedawca ma ją na koncie...

    czy czek nie moze zginąć? a co jak poczta strajkuje? jezeli jestes
    sprzedawca to czekasz iles tam dni na kase, to takie fajne? nie lepiej
    miec kasy na koncie nastepnego dnia?
    poza tym jak dostaniesz taki czek to raczej musisz go zaniesc do swojego
    banku...samo to sie nie dzieje, kolejna strata czasu

    > Nie chce znow kogos opbrazic, ale wyobrazasz sobie by przelew w UK
    > kosztowal 20 funtow? Pomysl na zdrowy rozsadek... i daj linka albo
    > napisz co to jest?

    w jednym ze wczesniejszych postow podalem linki do toip dwoch bankow,
    skoro w uk wszyscy uzywaja kart i czekow to byc moze przelewy sa taka
    egzotyka, ze kosztuje krocie!?
    to nie byl jakis zart no chyba, ze banki w uk maja w zwyczaju wypisywac
    bzdury na swoich stronach internetowych...

    w ktorym banku masz konto? chetnie zobacze za co tam sie placi a za co
    nie...i tak naprawde kto ma taniej i wygodniej!