  • Data: 2009-12-19 23:49:06
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message
    news:14s375uakntfa$.dlg@kojer.kojer...

    > A zapłacenie pół roku po terminie to co według ciebie jest? Ciekawe jakbyś
    > płakał jakby tobie tak płacono, uprzejmie wykonawszy jeden telefon, że no
    > wie pan, kryzys jest zapłacimy za 3 miesiące.

    Widzisz, co innego dostac czek na ktorego nie ma pokrycia a co innego jak
    ktos do mnie zadzwoni i powie,:
    sluchaj ammy zero na koncie, moge cxi wyplacic w ratach po tyle i tyle w
    takim terminie...
    ja mowie: OK bo co mam zrobic, stracic wszystko czy jednak jakos odzyskac
    kase...
    Ale placenie czekiem bez pokrycia jest jawnym oszustwem, bo na 80% ktos wie,
    ze czek nie bedzie miec pokrycia.
    Wierz mi, sa rozne sytuacje w zyciu.
    Jak bym za rachunek za telefon wyslal czek bez pokrycia tez oberwal bym
    kare.
    Rozruznij to. To nie to samo!
    Jak bankomat w Polsce zablokuje ci srodki bo bedzie awaria na dwa miesiace
    czy nawet na misiac, to jest to kradzez? A jak znikna ci srodki nagle z
    konta to to samo co z zablokowanymi?