    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Date: Tue, 1 Apr 2008 18:13:17 +0200

    "Sarpedon" <f...@b...cy> wrote in message
    news:fstc7t$kal$2@news.onet.pl...

    > w czym problem? ustawa o ochronie danych osobowych wyrazni reguluje
    > wszystkie sporne kwestie. chetnym moge podac wyrok WSA w tej sprawie

    To tak z okazji prima aprilis? Z tego co wiem to dane osobowe sa takimi
    danymi, ktore pozwalaja na identyfikacje czlowieka. Samo imie i nazwisko na
    to nie pozwala, nawet jesli doda sie numer karty ;). No chyba, ze miales na
    karcie jeszcze zdjecie, wtedy faktycznie bylby powod. GIODO moglby sie
    przyczepic jeszcze wtedy, gdyby uznac, ze dane w bazie danych osobowych sa
    bledne. W przypadku samego nadruku nie ma podstaw.

    > a czy moge prosic o informacje, do jakiego sadu mam ewentualna sprawe
    > skierowac? i na co niby bank ma sie powolac, bo nie bardzo rozumiem

    Do sadu powszechnego. A ze nie rozumiesz to widac. Kart nie struga sie
    recznie. Moga byc ograniczenia w wydrukowaniu napisu np. technologiczne.
    Bank nie bedzie inwestowal kasy na zakup dodatkowych urzadzen albo
    developmentu oprogramowania po to by zadowolic jednego klienta. Jest to po
    prostu nieoplacalne. Jesli jakies GIODO nie bierze tego pod uwage (a zapedne
    nie bierze) to bank moze wypowiedziec umowe i moze to uznac za wazny powod
    (prawo bankowe daje mozliwosc wypowiedzenia z waznych powodow umowy,
    podobnie jak KC, ktory cytowalem).

    MK