eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizadzwoniła do mnie Pani z Citi... › Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zadzwoniła do mnie Pani z Citi...
    Date: Sun, 8 Oct 2006 12:04:59 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 58
    Message-ID: <egaiil$5no$1@news.onet.pl>
    References: <egabcp$jcq$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-62-233-233-26.devs.futuro.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1160301975 5880 62.233.233.26 (8 Oct 2006 10:06:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Oct 2006 10:06:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    X-Sender: JPGm7rK9GD5fFZpVzN8UKA==
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:398063
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie masz racji. Tak dostałem złotego AmExa i VISĘ Gold w Millennium.
    > Zaproponowali mi je po założeniu konta. Zaprosili do konkretnego oddziału
    w celu
    > wypełnienia wniosku. W chwilę po podpisaniu przeze mnie papierów pani
    wyjęła z
    > szafki koperty z gotowymi kartami i PIN-ami do nich.
    >

    Masz problemy z tekstem pisanym. Bez obrazy, ale gdzie napisałem, że nie
    dostaniesz produktu. Napisałem, że nie masz takiej pewności.
    Nie widzisz różnicy od wizyty w banku i podspisania umowy przez agenta ?


    > Po co?
    > Po 1.: to on przyszedł do mnie, nie ja do niego. To jemu zależało, nie
    mnie.
    > Po 2.: nie cierpię (i wtedy też nie ceirpiałem) na brak kart.
    > Opisuję tę sytuację po prostu po to, by pokazać mechanizmy działania
    takich
    > instytucji (podobnie robi ostatnio np. Polbank) i wskazać, że
    zaproponowanie Eli
    > karty nie musi oznaczać, że ją dostanie. Tego się jednak nie dowie jeśli
    nie
    > spróbuje... ;)

    Agent ma kilkunastu klientów dziennie, kilkuset potencjalnych miesięcznie.
    Jak ci zależało na kontakcie trzeba było zadzwonić.
    Może po rozmowie z toba zrezygnował z dalszych kontaktów.
    Telefon zajął by ci 30 sekund, żalenie na tej grupie zajmnie ci pewnie
    godzinę.



    > Rozumiem, że pracujesz w CitiBanku i masz wielką pewność siebie jak chodzi
    o
    > ofertę tego banku. ;)

    Nie pracuję.

    > Jednak nie masz racji - w ofercie było wyraźnie wspomniane o promocyjnym
    > oprocentowaniu. A i zestaw dokumentów jakich oczekiwali nie był specjalnie
    > atrakcyjny - są banki które dają karty na sam dowód i wypis z listy radców
    > prawnych czy adwokatów - ING (dostałem tak złotą VISĘ), Raiffeisen
    (dowolna
    > karta z oferty), a ostatnio Nordea (MC Aspiracje Gold).
    > To gdzie ta promocja? ;)
    >


    Promocja może dotyczyć różnych aspektów, niekoniecznie oprocentowania.
    Jeżeli dotyczyła oprocentowania to nijak ma się to do
    najniższej/najatrakcyjniejszej oferty na rynku.



    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1