    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zaswiadczenie o zarobkach do kredytu hipotecznego
    Date: Fri, 29 Aug 2008 21:44:36 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    MK pisze:

    > a jak to dokładnie wygląda z wypowiedzeniem za porozumieniem stron ?
    > Czy mogę dogadać się z pracodawcą że np: składam wypowiedzenie 10
    > września i żegnamy się w dobrych nastrojach z dniem 1 października ?
    > Czy pomimo porozumienia ja i tak muszę przepracować co najmniej miesiąc ?
    > Przepraszam za małe odbieganie od tematu

    W tresci wypowiedzenia piszesz, ze "bez zachowania ustawowego okresu
    wypowiedzenia" i podajesz z jakim dniem proponujesz rozwiazanie stosunku
    pracy. Jesli wczesniej nie bedziesz dogadany, pracodawca moze przyjac
    wypowiedzenie ale nie wyrazic zgody na skrocenie okresu wypowiedzenia.
    Trzeba pamietac, zeby przy okresleniu dnia rozstania uwzglednic nalezne
    dni urlopu do wykorzystania - i wykorzystac w tym okresie.