    From: Krzysztof Hałasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zloto
    Date: Sun, 20 Oct 2024 19:27:41 +0200
    <ve0upa$1om8o$1@dont-email.me> <ve0vat$1om8o$2@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <ve139v$1peu6$1@dont-email.me>
    <1c8dnxekglt2b$.1lodzyyx2kxf6.dlg@40tude.net>
    <ve1dhk$1r22j$1@dont-email.me> <ve22nr$s90$1@news.chmurka.net>
    <1o8h3gmrrdiu0$.1jfyvlscco49h$.dlg@40tude.net>
    <ve4f9g$19i$1@news.chmurka.net>
    <lf90o716887t.1tvpkm2oek5ox$.dlg@40tude.net>
    <vef3bg$c863$1@dont-email.me> <a4aow1cxz6ee.fpc2zpwaogmq$.dlg@40tude.net>
    <8...@i...localdomain>
    <qumm1ebh2kfk$.o9rsv7jtqrh9.dlg@40tude.net>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Procedura w początkowych latach zimej wojny była taka, że owszem -

    I myślisz, że się zasadniczo zmieniła?
    Pewne różnice są, bo teraz rakieta nie wymaga ustawienia celu (dużo)
    wcześniej.

    > Potem były rakiety na okrętach podwodnych, w Europie i Turcji blizej
    > Moskwy, radzieckie kolejowe itp.

    Owszem, ale w dalszym ciągu zniszczenie jak największej liczby (nie
    tylko rakiet) jest korzystne.

    > Ale nas to nie dotyczy, bo my się dowiemy po zgliszczach.

    Dotyczy nas tak, jak dotyczyło RFN w czasie zimnej wojny (która
    w gruncie rzeczy miała tylko krótką przerwę, a teraz robi się coraz
    cieplejsza).

    > Mają bardzo duże znaczenie militarne, bo tam przemysł się mieści,
    > rekruci i węzły komunikacyjne.

    Dlatego zaznaczyłem, że piszę o miastach, które nie mają takiego
    znaczenia.
    --
    Krzysztof Hałasa