eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Date: Tue, 21 Jun 2005 12:54:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <d98rlv$57i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d98qh9$1uh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1119351296 5362 80.55.241.182 (21 Jun 2005 10:54:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jun 2005 10:54:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d98qh9$1uh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.8) Gecko/20050511
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:353696
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik m[...] napisał:

    > Bank sprawę wyjaśnił: nie zgłosiła się po nowy PIN do nowej karty.
    > Pierwsze transakcje udało się nią zrobić, bo na czas długiego weekendu
    > bank BPH utrzymał aktywność starego PIN-u. - Wcześniej bank przysyłał mi
    > PIN pocztą. Teraz nie, a w dokumentach nie napisał wyraźnie, że muszę
    > się zgłosić osobiście - twierdzi Paulina.

    Nic dodac, nic ujac. BePeHahahahaha

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1