eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-21 14:09:24
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "August" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:4a1c$42b81434$3eb32769$30866@news.chello.pl grupowicz @dams
    napisał:

    >> jesli na terminalu pojawił sie taki komunikat to sklep ma obowiązek a nie
    >> prawo....
    >>
    >
    > to ja zacznę z innej strony - co grozi sprzedawcy jeżeli nie
    > zabezpieczy/zniszczy karty - może iść do paki ?? ;]

    W opisanej sytuacji jeśli klient chce przedstawić d.o. a nie ma polecenia
    zadzwoń i odpowiedniej procedury tak/nie przez telefon.
    to oczywiście nie. Tak jest przynajmniej w umowie z eservice. Zresztą
    praktycznie nigdy nie grozi mu odpowiedzialność, wystarczy nawet lekka
    agresja ze strony klienta i sprzedawca jest od tego obowiązku zwolniony w
    umowie (przynajmniej z eservice, bo taką czytałem).

    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1