eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-21 12:08:08
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:d98u9l$id3$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik Seba napisał:
    >
    >>>>Bank sprawę wyjaśnił: nie zgłosiła się po nowy PIN do nowej karty.
    >>>>Pierwsze transakcje udało się nią zrobić, bo na czas długiego weekendu
    >>>>bank BPH utrzymał aktywność starego PIN-u. - Wcześniej bank przysyłał mi
    >>>>PIN pocztą. Teraz nie, a w dokumentach nie napisał wyraźnie, że muszę
    >>>>się zgłosić osobiście - twierdzi Paulina.
    >>>
    >>>Nic dodac, nic ujac. BePeHahahahaha
    >>
    >> sprzedawca w razie polecenia zatrzymania karty ma obowiązek (choć rzadko
    >> stosowany) kartę zatrzymać i zabezpieczyć, a najlepszym jej
    >> zabezpieczeniem jest jej zniszczenie ( tzn przecięcie przynajmniej
    >> fragmentu paska magn.)
    >
    > Wszystko dobrze. Wolalbym jednak zebys zwrocil uwage na to, co zacytowalem
    > zanim odpowiesz.
    >
    > Bartol

    nie bierz do siebie, po prostu zrobiłem reply po przecczytanie Twojego postu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1