eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-21 11:39:28
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Seba napisał:

    >>>Bank sprawę wyjaśnił: nie zgłosiła się po nowy PIN do nowej karty.
    >>>Pierwsze transakcje udało się nią zrobić, bo na czas długiego weekendu
    >>>bank BPH utrzymał aktywność starego PIN-u. - Wcześniej bank przysyłał mi
    >>>PIN pocztą. Teraz nie, a w dokumentach nie napisał wyraźnie, że muszę się
    >>>zgłosić osobiście - twierdzi Paulina.
    >>
    >>Nic dodac, nic ujac. BePeHahahahaha
    >
    > sprzedawca w razie polecenia zatrzymania karty ma obowiązek (choć rzadko
    > stosowany) kartę zatrzymać i zabezpieczyć, a najlepszym jej zabezpieczeniem
    > jest jej zniszczenie ( tzn przecięcie przynajmniej fragmentu paska magn.)

    Wszystko dobrze. Wolalbym jednak zebys zwrocil uwage na to, co
    zacytowalem zanim odpowiesz.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1