eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-21 17:03:21
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4a1c$42b81434$3eb32769$30866@news.chello.pl...
    > > jesli na terminalu pojawił sie taki komunikat to sklep ma obowiązek a nie
    > > prawo....
    > >
    >
    > to ja zacznę z innej strony - co grozi sprzedawcy jeżeli nie
    > zabezpieczy/zniszczy karty - może iść do paki ?? ;]
    >
    wg mojej umowy za zniszczenie karty sklep dostaje 100 zł :-)

    więc sie opłaca :-)
    oczywiście terminal musi napisac odpowiedni komunikat

    a po drugie jak terminal napisze taki komunikat to sie przecina karte i tyle a
    nie dyskutuje z klientem....

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1