eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-22 07:37:39
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m[...] napisał(a):

    > Bank sprawę wyjaśnił: nie zgłosiła się po nowy PIN do nowej karty.
    > Pierwsze transakcje udało się nią zrobić, bo na czas długiego weekendu
    > bank BPH utrzymał aktywność starego PIN-u. - Wcześniej bank przysyłał mi
    > PIN pocztą. Teraz nie, a w dokumentach nie napisał wyraźnie, że muszę
    > się zgłosić osobiście - twierdzi Paulina.

    Hehehe ....

    Jak zwykle - winny bank :)
    Chociaż wszyscy doskonale wiedzą - część z doświadczenia, część z
    autopsji - że ludzie nie czytają, co się do nich pisze.
    A jakby bank przeprowadził kampanię telefoniczną (co oczywiście nie
    nastąpi, bo jest zapewne nieopłacalne), to by się Paulina tłumaczyła, że
    nie wiedziała, bo z założenia nie odbiera telefonów z zastrzeżonych
    numerów.

    heh.... widzę, że gazeta zaczyna chwytać się każdego tematu... niedługo
    zaczną pisać : "..zgłosiła się do nas czytelniczka, która po zjedzeniu
    jogurtu firmy XXX urodziła kosmitę... ".

    Polskie społeczeństwo zaczyna się stawać podobne do amerykańskiego.

    Pozdrawiam z zadumą...

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1