  • Data: 2007-05-03 14:03:37
    Temat: autoryzacja transakcji kartą...
    Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dokonałam zakupów w sklepie i z powodów rzekomo komunikacyjnych nie mogłam
    dokonać płatności karta kredytową więc zapłaciłam gotówką. Jakież było moje
    zdziwienie, gdy okazało się, że z karty kredytowej również ściągnieto tą
    kwotę. Ani nie podpisałam się na wydruku z terminala, ani też nie
    autoryzowałam transakcji PINem. Mój szanowny bank chce abym zastrzegła
    kartę... Myslę sobie czy odpuścić czy robić dalej awanturę z powodu 30
    zł....
    Pozdrawiam :-)